obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #9

Komisja Europejska uruchamia portal dla MŚP

Co według Neila Patela może przynieść zwiększoną sprzedaż o 20% ?

Edrone zbiera 4,5 miliona euro

Edrone to platforma napędzana sztuczną inteligencją, która zapewnia rozwiązania z zakresu obsługi klienta dla firm e-commerce. Mają ambicje aby stać się liderem technologii marketingowych pochodzącym z Europy Środkowo-Wschodniej. Sprawdź ile udało się Edrone zebrać w ramach swojego pierwszego finansowania po bootstrapie przez ostatnie cztery lata.

Komisja Europejska uruchamia portal Access2Markets

Komisja Europejska chce pomóc MŚP i uruchamia portal, która mi im pomóc oferując informacje, wskazówki i wytyczne dla firm zajmujących się handlem międzynarodowym.

SEO: jak przenieść spadochroniarzy przez lejek

Jill Kocher Brown opisuje co powinny zawierać strony sklepu internetowego tak aby były przygotowane na każdy etap ścieżki klienta.

Wzrost w handlu elektronicznym może prowadzić do większej liczby podróbek: badanie

W marcu raport Red Points wykazał, że 68% konsumentów martwiło się kupowaniem podrobionych lub niskiej jakości towarów w Internecie z powodu pandemii COVID-19.

4 obszary Google Moja Firma, które mają wpływ na ranking (i 3, które nie mają)

Czy sekcja Q&A i liczba opinii mają wpływ na ranking? Joy Hawkins na blogu Moza odpowie na te pytania oraz podzieli się wynikami z badania, na jakich czynnikach warto się skupić w Google Moja Firma.

Zacznij sprzedawać o 20% więcej online w mniej niż 10 minut

Neil Patel wyjąsnia w swoim video, co ma ogromny wpływ na sprzedaż online. Pokazuje także wskazówki jakie możesz wprowadzić w soim eCommerce.

88% użytkowników jest mniej skłonna wrócić na stronę jeśli User Experience nie jest wystarczająco dobre.

Search on livestream update – czy fragmenty treści są indeksowane?

Google wprowadza nowy update. Jaki i jak on wpłynie na Twoje SEO?

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Tym razem dowiesz się czym są Testy A/B oraz dlaczego powinieneś je wykonywać w swoim sklepie.

Dodatkowo podczas webinaru dowiesz się:

  • Jak planować testy A/B
  • Jak ustalić priorytety hipotez testów A/B
  • Jakie są najczęstsze błedy podczas przeprowadzania testów A/B
  • Jak analizować wyniki testów A/B
  • Jak poprawić wyniki testów A/B

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej – https://www.facebook.com/events/1636617146512174