obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #8

W 8 eCommerce eSpressom.in wejście Allegro oraz garść ciekawych statystyk.

Jak korona wirus wpłynął na branże eCommerce?

Zalando nabywa narzędzie Fision do skanowania ciała

Zalondo zainwestowało w aplikację, która pomoże użytkownikom generować precyzyjne pomiary ciała.

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydają o 11% więcej w Internecie

Garść ciekawych danych prosto z wysp m.in.

„25 procent ludzi kupuje przedmioty online po po zobaczeniu postów lub komentarzy innych osób”

Allegro z impetem weszło na giełdę. „Największy debiut w historii naszego rynku”

Jak radzi sobie największa platforma e-commerce w Polsce na giełdzie?

Fiasko Wirecard

W jaki sposób jedna z największych niemieckich firm zajmująca się technologią finansową ogłosiła bankructwo? Artykuł przedstawia ważne momenty życia firmy Wirecard, która poinformowała w tym roku, że brakuje jej 1.9 milionów euro.

10 podstawowych wskazówek SEO dotyczących indeksowania i szybszego oceniania nowych treści

Cyrus Shepard na blogu Moza przedstawia 10 wskazówek SEO, które może pomóc Tobie szybciej zaindeksować Twój content. Jedną z ciekawych metod jest generowanie kliknięć w wyszukiwaniach Google zamiast bezpośrednio na swoją stronę.

Podsumowanie statystyk: wpływ koronawirusa na marketing, handel elektroniczny i reklamy

Bardzo ciekawy artykuł pokazujący wpływ korona wirusa na ecommerce. Dowiesz się między innymi co klienci w dobie pandemii cenią sobie najbardziej czy zwiększyły się przechody z reklam na Facebooku.

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki zoptymalizowanej strategii dystrybucji

Strategia dystrybucji to plan przyspieszenia połączenia między ofertami a ich użytkownikami końcowymi. Definiując strategię dystrybucji, należy wziąć pod uwagę wiele kwestii, które poznasz czytając artykuł Nicholass Shaw

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Tym razem poznasz 5 czynników wpływających diametralnie na konwersję na stronie głównej sklepu internetowego. Otrzymasz taże szereg rekomendacji gotowych do zastosowania.

Dodatkowo podczas webinaru dowiesz się:

  • Co wpływa na konwersję na urządzeniach mobilnych
  • Jak powinien wyglądać dobrze zaprojektowany sklep na urządzeniach mobilnych
  •  Jakie są typowe błędy UX na urządzeniach mobilnych

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306