obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #7

Instagram przenosi zakupy do Reels i IGTV. Jak dane wyszukiwania mogą przyczynić się do sukcesu content marketingu. To i wiele więcej w 7 odcinku eCommerce eSpresso!


Turecka platforma e-commerce Trendyol chce rozszerzyć działalność w całej Europie

Trendyol, jedna z największych firm e-commerce w Turcji, planuje ekspansję w Europie. Plany ekspansji pojawią się wraz z nową stroną internetową. Czy powinniśmy się martwić?

Marki europejskie: poleganie na rynkach nie jest zrównoważone

Garść ciekawych statystyk i prognoz, m.in. :

"W ciągu trzech lat 56% europejskich firm chce sprzedawać bezpośrednio konsumentom za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, mając na celu generowanie 20% całkowitej sprzedaży za pośrednictwem tego kanału."

Instagram przenosi zakupy do Reels i IGTV, ponieważ handel wymaga uwagi społeczności

Instagram rozszerza swoje funkcjonalności dla eCommerce. IGTV jest już dostępne na całym świece, a testy nad Reels ruszą w tym roku. Wygląda na to, że Facebook chce zdobyć część rynku podczas świąt, który zazwyczaj należy do sklepów detalicznych.

„Czy wiek domeny wpływa na ranking?” (i 8 innych mitów SEO)

Czy wiek domeny ma znaczenie? Czy jeśli wydam więcej na reklamy płatne będę wyżej w wyszukiwania Google? Na te pytania odpowie Jill Kocher Brown.

Budowanie najlepszego w swojej klasie rynku z Thrive Market

Ashley Heltne, Dyrektor ds. Zaangażowania klientów, YML w swoim artykule przedstawi jakie zasady zdefiniowała podczas współpracy z Thrive Market dla odnoszącego sukcesy sprzedawcy internetowego.

Sześć sposobów, w jakie dane wyszukiwania mogą przyczynić się do sukcesu content marketingu

Eksperci szacują, że 80% treści w sieci generuje niewielki ruch lub nie generuje go wcale, co sugeruje, że zaledwie 1 na 5 treści może przynosić jakąkolwiek realną wartość. Björn Darko przedstawi 6 sposóbów dla marketerrów, które mogą zapewnić, że ich content marketing rzeczywiście się powiedzie.


G Suite zmienił nazwę na Google Workspace

We wtorek firma Google ogłosiła zmianę nazwy G Suite na Google Workspace, wraz z nowo zintegrowanym środowiskiem komputerowym. Jakie zmiany czekają użytkowników?

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Tym razem poznasz 5 czynników wpływających diametralnie na konwersję na stronie głównej sklepu internetowego. Otrzymasz taże szereg rekomendacji gotowych do zastosowania.

Dodatkowo podczas webinaru dowiesz się:

  • Co wpływa na konwersję na stronie głównej
  • Jak powinna wyglądać dobrze zaprojektowana strona główna
  • Jakie są typowe błędy UX w kategorii

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306