obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #6

Raukaten Germany nie przyjmuje więcej zamówień. Jak uczenie maszynowe może pomóc Tobie mierzyć skuteczności kampanii reklamowej? To i wiele więcej w eCommerce eSpresso #6.

Rakuten Germany zamyka swoje drzwi

Raukaten to japońska firma zajmująca się handlem elektronicznym i sprzedażą online z siedzibą w Tokio. Mimo, że są oni 5 rynkiem online w Niemczech zdecydowali, że nie będą już przyjmować więcej zamówień.

The Future Mobility Network testuje robota dostawczego

Przejdźmy do pozytywniejszych informacji. Duńska firma The Future Mobility przetestuje robota dostawczego ‚Lowie’ na studenckim kampusie w Bredzie.

Moje 8 najlepszych wskazówek dotyczących Local SEO na święta 2020

Zostały już tylko 81 dni do Świąt Bożego Narodzenia. Z tego powodu Miriam Ellis przygotowała 8 wskazówek Local SEO na blogu Moza.

8 Przydatnych taktyk marketingowych na TikToku

TikTok to aplikacja służąca do tworzenia u udostępniania filmików video. Mimo kontrowersji nie traci na popularności. Może powinieneś wziąć TikToka pod uwagą tworząc strategie marketingową dla swojego sklepu internetowego?

Jak wdrożyć i odnieść sukces dzięki automatyzacji marketingu

W artykule Allie Decker masz zawarte wszystkie informacje dotyczące jak skuteczniej prowadzić marketing, konwertować więcej potencjalnych klientów i generować większe przychody.

Skuteczne taktyki w dolnej części lejka marketingowego

W dolnej części lejka marketingowego klienci już Ciebie znają, a teraz zastanawiają się czy wybór Twoje sklepu to dobra decyzja. Sprawdź artykuł Kurta Philip aby poznać taktyki, które pomogą Tobie przekonać klienta do zakupu.

Jak uczenie maszynowe może wreszcie rozwiązać “(direct)/(none)”

Często użytkownik zaczyna swoją podróż klienta od telefonu, a zakupu dokonuje dopiero na komputerze. Powoduje to problemy z mierzalnością skuteczności kampanii reklamowej. Sprawdź artykuł Constantine Yurevich aby sprawdzić jak możesz to zoptymalizować używając Google BigQuery.

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Tym razem poznasz 5 czynników wpływających diametralnie na konwersję w kategorii sklepu internetowego. Otrzymasz taże szereg rekomendacji gotowych do zastosowania.

Dodatkowo podczas webinaru dowiesz się:

  • Co wpływa na konwersję w kategorii
  • Jak powinna wyglądać dobrze zaprojektowana kategoria
  • Jakie są typowe błędy UX w kategorii

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306

Marka Sellision powstała poprzez rozwój firmy Upland.Digital. Jesteśmy agencją eCommerce która ma jeden cel – zwiększenie sprzedaży naszych klientów. Łączymy technologię z handlem aby to osiągnąć.

Sellision skupia się na działaniach zwiększających sprzedaż w sklepie internetowym. Działania te dzielimy na 4 usługi:

Dzięki tym usługom rozwiniesz sklep i zmaksymalizujesz sprzedaż. 

Mamy teraz dla Ciebie specjalną ofertę usługi zwiększanie konwersji pod nazwą konwersja.pro. Skupia się ona na optymalizacji współczynnika konwrsji (CRO). Dzięki CRO zwiększysz sprzedaż bez konieczności wydawania dodatkowych pieniędzy na marketing.

Twoja sprzedaż jest naszą misją. Z tego powodu kładziemy duży nacisk na edukację pracowników oraz bardzo bliską współpracę z klientem, aby każdy członek zespołu wiedział jakie są skutki prowadzonych działań. Nasze usługi świadczymy w modelu zwanym Agile i rozliczamy zgodnie z modelem Time&Materials. Oznacza to, że jesteśmy jedyną agencją eCommerce na rynku, która rozlicza naszych specjalistów za rzetelnie wykonaną pracę.


Napisz na [email protected] jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat konwersja.pro lub innych usług.