To już nasz 5 wpis z serii eCommerce eSpresso! Tym razem dowiesz się jak możesz wykorzystać jeden filmik video do wielokrotnej publikacji oraz jak szybko zwiększyć ilość swoich obserwatorów na IG.
5 sposobów na maksymalizację ROI dzięki elastycznym reklamom w wyszukiwarce
Ty Alyea na blogu WordStreama przeprowadził pojedynek między standardową reklamą Google, na 500 kontach. Elastyczne (RSA) uzyskały o 243% więcej wyświetleń na reklamę i miały o 5% lepszy współczynnik konwersji. Może warto użyć ten rodzaj reklam u siebie?
Najlepsze oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi
Crazyegg.com na swoim boku udostępnia spis najlepszych oprogramowańdo zarządzania procesami biznesowymi – od darmowych do przeznaczonych dla korporacji.
Jak szybko zwiększyć ilość swoich obserwatorów na IG
Jeśli nie wiesz jak rozwinąć swój sklep na Instagramie koniecznie obejrzyj filmik Neila Patela. Wskaże on Tobie 5 haków (w każdym też kilka metod) na zwiększenie ilości followersów.
Jak zamienić jeden fragment treści na wiele w SEO
Moz nigdy nie zawodzi! Tym razem Liam Barnes pokaże Tobie jak możesz użyć jedengo filmiku video do wielokanałowej dystrybucji contentu.
Kompletny przewodnik po projektowaniu wiadomości e-mail i 13 najlepszych praktyk
Dzięki świetnemu projektowi wiadomości e-mail możesz skuteczniej docierać do odbiorców i rezonować z nimi, umożliwiając lepszy rozwój. Przeczytaj poradnik HubSpota, w którym poznasz praktyki dobrego e-mail design.
Jak zaprogramować własny pasek ogłoszeń w swoim sklepie internetowym
Pasek ogłoszeń to prosty, ale bardzo skuteczny sposób przekazywania klientom krytycznych, aktualnych i / lub ważnych informacji. Jeśli lubisz robić wszystko sam, sprawdź najnowszy wpis na ABLS. Pokaże on Tobie jak zbudowwać własy pasek ogłoszeń.
Próba zrozumienia, jak generacja X korzysta z WhatsApp – studium przypadku badania UX
Tym razem kończymy na UX. Sprawdź wpis Zainab Delawala na UX Planet pokazujący w jaki sposób ludzie urodzenie w latach 1960–1980 używają popularnej aplikacji WhatsApp. Jakie wnioski jesteś w stanie wyciągnąć?
Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?
Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Tym razem poznasz 5 czynników wpływających diametralnie na konwersję na karcie produktu. Otrzymasz taże szereg rekomendacji gotowych do zastosowania.
Dodatkowo podczas webinaru dowiesz się:
- Co wpływa na konwersję na karcie produktu
- Jak powinna wyglądać dobrze zaprojektowana karta produktu
- Jakie są typowe błędy UX na karcie produktu
- Jakie mechanizmy warto zastosować, aby zwiększyć średnią wartość koszyka
Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306
Marka Sellision powstała poprzez rozwój firmy Upland.Digital. Jesteśmy agencją eCommerce & agencja CRO & UX która ma jeden cel – zwiększenie sprzedaży naszych klientów. Łączymy technologię z handlem aby to osiągnąć.
Sellision skupia się na działaniach zwiększających sprzedaż w sklepie internetowym. Działania te dzielimy na 4 usługi:
- zwiekszanie konwersji
- zwiekszanie widoczności
- pozyskanie ruchu
- zbudowanie sprzedaży
Dzięki tym usługom rozwiniesz sklep i zmaksymalizujesz sprzedaż.
Mamy teraz dla Ciebie specjalną ofertę usługi ‚zwiększanie konwersji‚ pod nazwą konwersja.pro. Skupia się ona na optymalizacji współczynnika konwrsji (CRO). Dzięki CRO zwiększysz sprzedaż bez konieczności wydawania dodatkowych pieniędzy na marketing.
Twoja sprzedaż jest naszą misją. Z tego powodu kładziemy duży nacisk na edukację pracowników oraz bardzo bliską współpracę z klientem, aby każdy członek zespołu wiedział jakie są skutki prowadzonych działań. Nasze usługi świadczymy w modelu zwanym Agile i rozliczamy zgodnie z modelem Time&Materials. Oznacza to, że jesteśmy jedyną agencją eCommerce na rynku, która rozlicza naszych specjalistów za rzetelnie wykonaną pracę.
Napisz na [email protected] jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat konwersja.pro lub innych usług.
Pozostaw komentarz