obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #3

W trzecim wpisie z serii eCommerce eSpresso czekają na Ciebie wskazówki i metody ze świata eCommerce. Wśród nich – wskazówki dotyczące utrzymania klientów podczas pandemii oraz nietypowe sposoby szukania pomysłów na artykuł.

Jak wykorzystać swoją markę, aby zwiększyć współczynnik konwersji witryny?

Pierwszy artykuł zaczniemy oczywiście od CRO – Astha Khandelwal wskaże 3 proste wskazówki wraz z przykładami, które mogą Ci pomóc zwiększyć współczynnik konwersji

9 najważniejszych wskaźników marketingowych i reklamowych dla właścicieli firm w handlu elektronicznym

Warto wiedzieć czy nasze działanie marketingowe są rentowne. Wayne Richard wskaże 9 wskaźników, które powinien znać każda osoba powiązana ze światem eCommerce.

12 wskazówek dotyczących utrzymania klientów podczas COVID-19

Wiele biznesów wciąż nie doszło do siebie z powodu koronawirusa. Jednak, jest to czas, który sklepy internetowe mogą wykorzystać ten trudny czas do rozwoju. Maulik Shah opowie o wskazówka zatrzymania klientów podczas koronawirusa, które możesz zastosować w swoim biznesie.

Jak wybrać kategorie Google My Business (z fajnymi narzędziami!) 

Jeśli posiadasz stacjonarny biznes warto zapoznać się z praktykami lokalnego SEO. Miriam Ellis na blogu Moza pokaże Tobie wybrać kategorię w Google My Business.

17 niewykorzystanych sposobów znajdowania pomysłów na nowe treści

Brian Dean w swoim blogu dostarczy Tobie 17 ciekawych metod na znalezienie nowego pomysłu na artykuł. Czy wiedziałeś, że możesz do tego wykorzystać tagi Google Image?

Najlepszy Growth Hack dotyczący ruchu (Działa nawet jeśli jesteś kompletnym nowicjuszem)

Legenda digital marketingu – Neil Patel pokazuje w swoim najnowszym video growth hack, który pomógł mu zdobyć dużą ilość odwiedzających. Może jesteś w stanie go wykorzystać w swoim eCommerce?

10 najlepszych szablonów postów na Facebooku dla e-commerce

ABLS w swoim poście przedstawia 10 szablonów postów na Facebooku, które można wykorzystać prowadząc sklep internetowy. Takie szablony ułatwią Tobie tworzenie profesjonalnie wyglądających postów, co może przyczynić się do wzrostu liczby obserwujących i ostatecznie zwiększyć ruch i klientów odwiedzających Twój sklep internetowy.

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar z serii – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji.

Weźmiemy pod lupę koszyk w sklepie internetowym (audyt) oraz jak od strony praktycznej przebiega analiza ścieżki zakupowej metodą Cognitive Walkthrough.

Dodatkowo dowiesz się:

  • Jak dokonuje się analizy metodą Cognitive Walkthrough
  • Co wpływa na poziom konwersji w koszyku
  • Jakie są typowe błędy w koszyku
  • Co wpływa pozytywnie na konwersję
  • Jakie mechanizmy warto zastosować, aby zwiększyć średnią wartość koszyka
  • Jaki wpływ ma ta metoda na CRO

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306