obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #2

W drugim wpisie z serii eComme eSpresso dowiesz się między innymi dlaczego UX jest tak ważny w eCommerce oraz kiedy powinieneś stosować nazwę marki w tagu tytułowym strony.

Dlaczego Twój program eksperymentów wymaga profilu ryzyka?

Conversion.com w swoim blogu opisuje jak zdefiniować ryzyko w programie eksperymentów oraz przedstawia trzy techniki tworzenia lepszych eksperymentów wysokiego ryzyka. Dzięki temu wpisowi dowiesz się dlaczego nie powinieneś testować tylko sprawdzonych metod i wzorców, które widzisz w witrynach konkurencji.

Dlaczego UX jest tak ważny dla Twojego biznesu eCommerce?

Jeśli masz problem z rezygnacji procesu płatności to koniecznie przeczytaj wpis uxplanet.org. Wskaże on Tobie 8 wskazówek, które możesz wdrożyć w swoim sklepie internetowym aby rozwiązać ten problem.

Jak zwiększyć konwersje w eCommerce i zwiększyć sprzedaż

Przeczytaj artykuł Nidy Zehry aby poznać wskazówki na temat generowania większej sprzedaży od odwiedzających Twoją witrynę. Dowiesz się między innymi dlaczego warto używać narzędzi do analizy zachowań konsumentów.

Jak stworzyć i zakomunikować swoją politykę dostaw (za pomocą szablonu i przykładów)

W artykule Braveena Kumara na blogu Shopify dowiesz się między innymi co do powinna zawierać Twoja polityka dostaw oraz poznasz jej przykłady.

Te dwie proste strategie doprowadziły do ​​71% wzrostu liczby potencjalnych klientów na francuskim rynku HubSpot

Przeczytaj wpis Alexandra Garnier jeśli wciąż zastanawiasz się nad prowadzeniem testu a/b w email marketingu.

Title Tags SEO: Kiedy uwzględnić nazwę marki

Tag <title> to jeden z kluczowym elementów SEO. Sprawdź wskazówki Cyrusa Sheparda dotyczące tagów tytułowych jeśli nie jesteś pewny czy powinieneś umieścić w nich nazwę swojej marki.

Narzędzia do utrzymania klientów

Utrzymanie klienta odnosi się do działań podejmowanych przez firmy i organizacje w celu zmniejszenia liczby braków klientów. Przeczytaj wpis na Omniconvert.com, którzy na łamach swojego blogu dzielą się swoim doświadczeniem w tej tematyce.

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Organizujemy w naszej firmie Sellision darmowy webinar – Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym bez zwiększania budżetu marketingowego, dzięki optymalizacji konwersji. Podczas webinaru dowiesz się:

  • Co wpływa na poziom konwersji oraz od czego zależy jej poziom
  • Kiedy warto rozpocząć działania nad zwiększeniem konwersji
  • Jakie inne korzyści przyniesie poprawa wskaźnika poprawy konwersji (CRO)
  • Jak przebiega optymalizacja konwersji?
  • Ile może kosztować optymalizacja konwersji?

Aby zapisać się oraz uzyskać więcej informacji kliknij w link poniżej –https://www.facebook.com/events/335505230936306