obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #15

MerXu wchodzi no nowe rynki

Jak zoptymalizować sklep pod nowy algorytm Google?

„Oszustwa e-commerce to przestępstwo masowe w Niemczech”

Oszustwa eCommerce stają się w Niemczech prawdziwym problemem. Ale dlaczego niemiecki handel internetowy jest szczególnie podatny na tego typu oszustwa? Ma to wiele wspólnego z preferowaną metodą płatności przez niemieckich kupujących.

Marketplace B2B – MerXu zostaje uruchomiony w Europie Środkowej i Wschodniej

Czy wiesz, że trzech byłych dyrektorów Allegro założyło nową platformę e-commerce dla klientów B2B, kóra właśnie weszła na nowe rynki?

Co oznacza koronawirus dla marek DTC

Drive to consumer (DTC) to coś więcej niż modne hasło w handlu detalicznym. W ostatnich latach mnóstwo rodzimych marek cyfrowych pojawiło się w prawie każdym sektorze handlu detalicznego i zakłóciło tradycyjne modele. W tym artykule dowiesz się jak pandemia może zmienić DTC oraz eCommerce.

Launch nowych produktów eCommercowych

Oto lista wydań i aktualizacji produktów na koniec listopada od firm oferujących usługi sprzedawcom internetowym. Dostępne są aktualizacje dotyczące sztucznej inteligencji, monetyzacji członkostwa, ochrony marki, płatności międzynarodowych i zwrotów online. Przeczytasz m.in. o eBayu oraz Amazonie.

63% marketerów ma problemy z dostarczaniem omnichannel

Personalizacja dla indywidualnych konsumentów może być celem, ale większość marketerów ma problem z zapewnieniem prawdziwie wielokanałowego podejścia marketingowego. To jeden z kluczowych wniosków z raportu „State of Martech Integration 2020-21”, opracowanego we współpracy z HCL Software. Dlaczego marketerzy mieli problem z dostarczeniem omnichannel?

Manager Global Data and Analytics w Nestlé na temat podstaw strategii danych

Solidna, oparta na danych strategia e-commerce stała się coraz ważniejsza dla marek w ciągu ostatniej dekady, gdy próbują one poruszać się po rynku, który w coraz większym stopniu zmienia się w kanały cyfrowe. Lyndsay Weir mówi jak wygląda w Nestle strategia oparta na danych.

Jak zoptymalizować pod Page Experience Algorithm (nadchodząca aktualizacja algorytmu Google)

Słyszałeś o nowym Google algorytmie? Jak pod niego zoptymalizować swój sklep internetowy? Google tak naprawdę nie ujawnia tak wielu informacji o aktualizacjach algorytmu. Obejrzyj najnowszy film Neila Patela, który pomoże Tobie odpowiendio się do niego przygotować.

Jak stworzyć program lojalnościowy, który stale angażuje klienta sklepu internetowego?

Zapraszam na drugią serię darmowych webinarów o eCommerce. Drugą serię rozpocznę webinarem dotyczącym zwiększaniu konwersji w sklepie internetowym. Dowiesz się:

  • Kiedy zadbać o lojalność użytkowników? Analiza RFM prawdę powie
  • Program lojalnościowy to otwarta przestrzeń do komunikacji marki. Jak zaplanować program lojalnościowy, aby utrzymać klienta w stałej i ciekawej dla klienta komunikacji?
  • Za co nagradzać klienta? Nasze sprawdzone rekomendacje
  • Czy warto stworzyć kilka poziomów lojalności?
  • Jak zachęcić użytkownika do wzięcia udziału w programie?
  • Dobry program lojalnościowy wymagana dobrej integracji z narzędziem marketing automation. Jakie narzędzie wybrać?
  • Bonus: Jak wdrożyć autorski program lojalnościowy wykorzystując API narzędzia marketing automation? Nasz case wdrożenia autorskiego programu lojalnościowego z wykorzystaniem marketing automation salesmanago w wersji enterprise

Widzimy sie w czwartek 10 grudnia o godzinie 15:00.