obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #14

5 trendów e-commerce B2B w 2021

Nowy raport od SMSAPI i Shoper dotyczący komunikacji sklepów internetowych

To i wiele więcej w 14 eCommerce eSpresso.

Carrefour France wspiera lokalnych producentów

Carrefour uruchomił we Francji nową inicjatywę, której celem jest wspieranie małych i lokalnych producentów. Jednocześnie jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie kupujących na towary produkowane w pobliżu.

H & M’s Afound sprzedaje teraz również produkty kosmetyczne

Afound, koncept outletowy H&M obejmuje teraz również szereg produktów kosmetycznych. Platforma internetowa sprzedaje już odzież, buty i akcesoria do wnętrz, ale teraz klienci mogą również kupować takie rzeczy, jak kosmetyki, perfumy i szampony.

Allegro najgorsze na giełdzie

Poprzedni tydzień nie był najlepszy dla Allegro. W czwartek, po ogłoszeniu wyników za poprzedni kwartał Allegro zanotowało spadek na poziomie -6.48%.

Szef Scope ds. UX ds. Ułatwień dostępu: to musi być „zapieczętowane od samego początku

W przypadku firm dostępność jest zbyt często refleksją podczas projektowania i optymalizacji witryn internetowych. Co się dzieje, gdy organizacja traktuje dostępność jako user experience i buduje wokół niej transformację od słowa „start”?

5 trendów e-commerce B2B w 2021

Jakie będą trendy w handlu internetowego w 20121 według Armando Roggio? Czy dropshipping nadal będzie popularny?

Raport od SMSAPI i Shoper: Komunikacja sklepów internetowych

Przeczytaj najnowszy raport dotyczący komunikacji sklepów internetowych w w 2020 roku. Dowiesz się między innymi jak pandemia zmieniła przyzwyczajenia zakupowe oraz co wpływa na decyzje użytkownika o zamówieniu w sklepie internetowym.

12 dni świątecznego PPC

Poznaj 12 kroków, które powinieneś wykonać już teraz, aby przygotować swoje konto Google Ads na Boże Narodzenie i Nowy Rok.