obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #13

Jak wyróżnienie 4 gwiazdkowej opinii zwiększyło sprzedaż o 19%

Nowy, darmowy kurs Neila Patel – Local SEO

Razor zbiera 25 milionów euro, aby nabyć i skalować marki Amazon

Razor Group, startup z Niemiec, który nabywa i skaluje marki Amazon, zebrał w nowej rundzie 25 milionów euro. Stało się to zaledwie dwanaście tygodni po tym, jak otrzymał początkowe finansowanie początkowe w wysokości pięciu milionów euro.

Korzystanie z Shopify w Europie

Shopify ma zaledwie 14 lat, ale jest już niezwykle popularny. I chociaż jest to firma kanadyjska, cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Stany Zjednoczone stanowią 73,24 procent wszystkich aktywnych witryn e-commerce Shopify na całym świecie. Ale co z korzystaniem z Shopify w Europie?

Asos w końcu dodał recenzje produktów, ale jak marki powinny radzić sobie z recenzjami online?

Oto kilka ostatnich badań na temat recenzji i w jaki sposób marki mogą zapewnić, że postępują z recenzjami online we właściwy sposób.

Jak Asos i Made.com angażują miłośników stylu w YouTube

Wraz ze wzrostem popularności filmów o modzie i designie w YouTube, marki szukają głębszych, bardziej znaczących sposobów dotarcia do konsumentów

Konsekwencje wysyłki bezpośrednio do konsumenta

Oprócz wysokich kosztów, oczekiwań dotyczących szybkiej i bezpłatnej dostawy oraz zwrotów, marki narażają także na ryzyko zatrzymania klientów, tracąc kontrolę nad ostatnią milą.

Jaki kraj przekłada Czarny piątek? W tym roku Francuzi

Zachęcona złością małych sprzedawców detalicznych z powodu kontroli sprzedaży przez Amazon, zwłaszcza podczas blokady, Francja opóźniła rozpoczęcie świątecznych rabatów.

Darmowy kurs Local SEO

Neil Patel nauczy Ciebie jak zdominować lokalne SERP w darmowym kursie na YouTube. Zobacz pierwszy odcinek kursu.

Zwiększ konwersję w swoim sklepie

Odezwij się na [email protected] jeśli chciałbyś zwiększyć konwersję w Twoim sklepie internetowym, która przyczyni się do wzrostu sprzedaży i rozwoju sklepu.