obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #12

InPost rozpoczyna współpracę z Amazonem. Wytyczne dla Brexitu bez umowy. To wszystko w 12 odcinku eCommerce eSpresso.

Payer umożliwia firmom e-commerce B2B łatwą weryfikację nowych klientów

Payer, firma fintech ze Szwecji, wprowadziła na rynek nowy produkt, który powinien zmienić rejestrację klientów w e-commerce B2B. Nowy produkt, który nie został jeszcze nazwany, pozwala sprzedawcom e-commerce weryfikować nowych klientów, dzięki czemu mogą łatwo dokonywać zakupów.

Dlaczego Europa Południowa pozostaje w tyle pod względem handlu elektronicznego?

Europa Południowa, w tym przypadku określana jako Hiszpania i Włochy, pozostaje w tyle pod względem sprzedaży elektronicznego. Na północy. Na północy. Ale dlaczego tak się dzieje?

Covid19 Trendy zakupowe w Chinach: w trakcie i po lockdownie

JD.com – największy chiński sprzedawca detaliczny przedstawia co prawdopodobnie pojawi się na Zachodzie na podstawie wzorców zakupów w Chinach po wybuchu pandemii Covid19, podczas blokady oraz w okresie po zniesieniu blokady.

E-commerce – wytyczne dla Brexitu bez umowy

Zobacz co rząd Wielkiej Brytanii doradził firmom w związku z dyrektywą UE w sprawie handlu elektronicznego, jeśli dojdzie do Brexitu bez umowy.

Amazon wypełni polskie paczkomaty

Puls Biznesu podaje informację, że InPost rozpocznie współpracę z Amazonem. Obie strony jeszcze tego nie potwierdziły jednak na niemieckim Amazonie jest już możliwość zamawianiado paczkomatów InPost.

Dzień singli Alibaba 2020 bije rekord i przyciąga luksusowe marki

Alibaba’s Singles Day to zazwyczaj 24-godzinne wydarzenie 11 listopada. Jednak w tym roku Dzień Singla trwał prawie dwa tygodnie, od 1 listopada do 11 listopada. Jak to przyczyniło się do ilości sprzedaży na Alibabie?

Trzy taktyki personalizacji e-commerce w celu zwiększenia lojalności klientów

Podróż klienta nie kończy się, gdy klient kupi coś w Twoim sklepie. Menedżer sklepu internetowego powinien skupić się przede wszystkim na utrzymaniu obecnych klientów. Przeczytaj artykuł poniżej aby poznać 3 taktyki zwiększania lojalności klientów.

Chcesz zwiekszyć sprzedaż w sklepie?

Dołącz do naszego webinaru, na którym dowiesz się jak zwiększyliśmy konwersję do 3,5% w sklepie internetowym co przyczyniło się do wzrostu sprzedaży.

Zapisz się na webinar – https://sellision.com/lepsza-sprzedaz

Widzimy się w czwartek o 17:00 dnia 19.11.2020 r.