obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #11

W 11 eCommerce eSpresso m.in. trendy płatności online w Europie oraz nowe narzędzie do analityki internetowej od Microsoftu.

Trendy płatności online w całej Europie

Przeczytaj ten artykuł aby dowiedzieć się w jaki sposób dokonuje się w płatności w takich krajach jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Holandia, Włochy, Szwecja, Polska, Rosja, Turcja i Stany Zjednoczone.

Bookshop.org chce konkurować z Amazonem

Bookshop.org to nowa inicjatywa, która chce wspierać lokalne niezależne księgarnie. Po udanym miejscu w USA na początku tego roku platforma została uruchomiona w Wielkiej Brytanii. Czy będzie w stanie konkurować z Amazonem?

Pięć trendów w zachowaniach konsumentów, które mogą wpłynąć na handel detaliczny na koniec roku

Nikki Gilliland przedstawia 5 konsumenckich trendów. Czy wiedziałeś, że wyszukiwania dotyczące damskiej bielizny spadły o 9,2% między drugim kwartałem 2019 a drugim kwartałem 2020.

5 taktyk SEO, aby zmaksymalizować wewnętrzne linki

Jeśli uważasz, że nie wykorzystujesz w pełni linkowania wewnętrznego to koniecznie przeczytaj artykuł Cyrusa Sheparda.

Poza elastycznym projektem: jak dostosować się pod kątem użytkowników mobilnych

Użyj wskazówek Willa DeKrey aby zoptymalizować swoją stronę pod urządzenia mobilne. Czy zwracasz uwagę na micro-momenty?

Microsoft uruchamia analitykę internetową Clarity: bezpłatne heatmapy i nagrywanie sesji

Clarity to narzędzie analityczne przeznaczone zarówno dla programistów, jak i osób nietechnicznych. Jest to darmowy produkt, który umożliwia nieograniczony dostęp bez żadnej ceny premium, niezależnie od tego, czy śledzisz jednego użytkownika dziennie, czy milion.

Jak sprzedawcy kosmetyków w 2020 r. zwiększają sprzedaż online za pomocą narzędzi internetowych

Sprawdź dane z digitalcommerce360.com, jeśli interesuje Ciebie branża kosmetyczna. Dowiesz się m.in. jakie narzędzia internetowe zostały wykorzystane aby kupujący czuli się bardziej komfortowo.