obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #10

W jubileuszowym eCommerce eSpresso m.in.

Uruchomienie Amazonu w Szwecji

Jak opracować strategię PPC i SEO w e-commerce

Conrad Electronic zamyka sklepy w Szwajcarii

Duże niemieckie sklepy elektroniczne borykają się z problemami. Ile osób zwonił już Media Markt?

Amazon.se zostaje uruchomiony w Szwecji

Od 28 października klienci w Szwecji mogą kupować produkty w lokalnej witrynie Amazon. Amazon Sweden oferuje obecnie ponad 150 milionów produktów w ponad 30 kategoriach.

Zoptymalizuj reklamy na Facebooku dzięki lepszym obrazom i treści

Zdobycie uwagi użytkowników na Facebooku poprzez reklamy może być trudne. W tym poście Kaleena Stroud przedstawi wskazówki dotyczące optymalizacji reklam na Facebooku za pomocą lepszych obrazów i kopii.

Osiem przykładów innowacji technologicznych w sklepach podczas pandemii Covid-19

Detaliści coraz częściej sięgają po technologię, aby sprostać wyzwaniom związanym z pandemią Covid-19. Rebecca Sentance przedstawi osiem przykładów innowacji technologicznych, które są wykorzystywane do usprawnienia zakupów w sklepie.

HTTPS to konieczność dla SEO w 2020

Dr. Peter J. Meyers sprawdził jaki procent stron, które są najwyżej w SERP posiada protokół SSL lub TLS.

Krótki przewodnik po optymalizacji sklepu internetowego

Nie jesteś pewny czy Twój sklep działa tak dobrze jak powinien? Czy masz niski wskaźnik utrzymania klientów, a wskaźnik porzuceń koszyka rośnie? Przeczytaj artykuł Kaleigh Moore aby temu zaradzić

Jak opracować strategię marketingu online w e-commerce

W tym przewodniku wyjaśniono najlepsze praktyki dotyczące SEO, PPC i integracji tych kanałów, dla eCommerce.

Zwiększ sprzedaż dzięki optymalizacji konwersji w ten Czwartek o 17:00

Chcesz zwiększyć konwersję i zarabiać wiecej?

Jeżeli:
– Jesteś właścicielem lub zarządzasz sklepem internetowym
– Zajmujesz się marketingiem sklepu internetowego
– Chcesz mądrze wydawać budżet marketingowyMierzysz się z problemami:
– Budżet marketingowy jest nieefektywnie wydawany
– Sklep internetowy ma niską sprzedaż
– Sklep nie przyciąga klientów
– Konkurencja zabiera Ci klientów

To ten webinar jest dla Ciebie
Zapisz się na ten webinar pod linkiem – https://sellision.com/lepsza-sprzedaz/

Środki wydawane na marketing przy źle zoptymalizowanej konwersji w sklepie internetowym to pieniądze wydawane niemądrze. Konwersja w sklepie internetowym to jeden z najważniejszych parametrów do analizy efektywności prowadzonych działań sprzedaży internetowej.

Zmiana tego wskaźnika decyduje o tym czy e-biznes będzie rósł czy spadał, a jeśli rósł to jak szybko.

Widzimy się 05 listopada w czwartek o 17:00