obrazek eCommerce eSpresso

eCommerce eSpresso #1

Jako, że dzisiaj jest oficjalny dzień bloga,  zapraszamy was do pierwszej prasówki z serii eCommerce eSpresso.  Z dzisiejszych artykułów dowiesz się między innymi jakie są nadchodzące trendy w UX oraz jakich błędów nie powinieneś popełniać podczas kampani Google Ads.

Co wchodzi w skład testu A / B i jak poprawić jego wydajność

Jeśli nie jesteś pewny co powinno wchodzić w skład A/B testów to artykuł Shiva Manjunath jest odpowiedni dla Ciebie. Przedstawi on między innymi dlaczego operowanie na danych jest takie ważne oraz jak zwiększyć efektywność testów A/B.

Designing 2021: Spojrzenie na nadchodzące trendy w zakresie UX, UI i projektowania produktów

Każdy z nas zastanawia się w jaki sposób nasza branża będzie się rozwijać i jakie nowe umiejętności warto nabyć. Sprawdź artykuł Cristian Virciu, w którym opisuje jak jego zdaniem będą wyglądać trendy w UX, UI i projektowaniu produktów.

Lucky Lemon App — a UX Case Study &
,,Jak przeprojektowałem UX sklepu e-commerce dla generacji

Myślę, że każdy z nas uwielbia case studies – Pourav Raj(1) w swoim case study przedstawia jak razem ze swoim zespołem pomogli fanom ogrodnictwa, Saurabh Shitak(2) zaś pokaże dlaczego do projektowania warto podejść holistycznie.

Błędy, których należy unikać w Google Ads

Dana DiTomaso w cotygodniowym Whiteboard Friday na blogu Moza przedstawił jak SEO i PPC ze sobą współgrają oraz jakich błędów powinieneś unikać podczas tworzenia Google Ads. Sprawdź ten artykuł zanim użyjesz za dużo keywordów w swojej kampani.

8 innowacyjnych i inspirujących przykładów rozszerzonej rzeczywistości w marketingu

Rozszerzona rzeczywistość (AR) to jeden z trendów marketingu, o której sam Tim Cook (dyrektor generalny Apple)powiedział, że będzie tak samo ważne w naszym codziennym życiu jak „spożywanie trzech posiłków dziennie”. Sprawdź artykuł Caroline Forsey aby sprawdzić jak takie firmy jak Sephora oraz Taco Bell użyły AR w swoich działaniach marketingowych.

Alternatywy dla tekstu o niskim poziomie kontrastu

Nie ma to jak podstawy – obejrzyj 4 minutowy filmik Katie Sherwin aby przypomnieć sobie dlaczego powinieneś omijać tekstu o niskim poziomie kontrastu oraz jakich alternatyw możesz użyć.

Czy jesteś gotowy na optymalizację konwersji?

Początkiem 2020 roku uruchomiliśmy usługę na optymalizację CRO: https://konwersja.pro

Oferujemy 3 przystępne pakiety, w ramach których możesz z nami współpracować nad optymalizacją konwersji w Twoim sklepie internetowym. Czytając ten artykuł najprawdopodobniej znasz mnie bardziej, niż większość użytkowników trafiających na ten landing page. Dlatego też specjalnie dla Ciebie, mogę dokonać darmowej wstępnej analizy, lub udzielić Ci większego rabatu na optymalizację konwersji. Napisz do mnie i porozmawiajmy o tym co możemy wspólnie zrealizować